Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

A-melding retur

av Anonymous

Sendte A-melding til Altinn igår. Fikk status overført til Altinn, venter på godkjenning.

Prøvde idag å hente retur-melding, men får melding : Det er ingen tilgjengelige meldinger for nedlasting fra Altinn for angitt filter.

Hva gjør jeg nå ? Prøvde å annullere A-meldingen, men får ikke gjort det heller. Noen som kan hjelpe?

Mvh Kari Flåtene Pedersen, regnskapsfører

 

 

14 SVAR 14
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk for tilbakemelding, Bente. Da ringer jeg Support.

Bente Jørgensen2
CONTRIBUTOR *

av Bente Jørgensen2

Jeg hadde det slik på en kunde som du Vibeke. Fikk hverken annulert eller slettet. Support måtte kjøre et skript for at jeg skulle kunnne gjøre noe som helst.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Når jeg går inn på A-melding og status, så ligger meldingen der som "sendt, men ikke bekreftet mottatt". Jeg kan verken annulere eller slette denne, da disse boksene ikke er aktive (grået ut).

Marianne Nilsen2
CHAMPION ***

av Marianne Nilsen2

Enig med deg Nils, slett melding og prøv på nytt, hadde det vært noe der så skulle man hatt mulighet til å annulere. Når den muligheten ikke er der så må man slette.

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Nils Fossum

Vil tro løsningen da må bli å gå til - Periodens lønn - A-melding - Status. Der kan man slette meldingen vil jeg tro?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Avstemmingsrapporten for mars viser at den ikke-godkjente meldingen ikke er registrert i Altinn. Da må jeg få sendt denne over på nytt.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Alt ok for 2016. Kun en lønnskjøring i mars 2017 som ikke har gått som den skal. Hvordan kan jeg sende en a-melding på nytt til Altinn?

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Nils Fossum

Bestill opp en avstemmingsrapport i Altinn eller fra Huldt & Lillevik for hele 2016 så ser dere hvilke a-meldinger de har mottatt.

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Nils Fossum

Da har den heller ikke blitt sendt inn. Det er jo først etter innsendelse og litt databehandling hos mottaksapparatet at en returmelding kan utstedes.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg finner heller ikke a-meldingen i Altinn. Har hatt lønnskjøringer etterpå som har gått problemfritt.

Marit Lundby
CONTRIBUTOR *

av Marit Lundby

Ligger ikke i arkivet i Altinn.

 

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Nils Fossum

Har dere kontrollert ved pålogging til Altinn at den innsendte a-meldingen faktisk har blitt levert (ligger i arkivet)? Eller ligger den der i påvente av en signering? 

Marit Lundby
CONTRIBUTOR *

av Marit Lundby

Hei

Jeg har også samme problem

Har ringt A-ordningen og fikk beskjed om å ringe Altinn. Gjorde det og fikk beskjed om å ringe A-ordningen. Ergo like langt.

 

mvh

Marit Lundby

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

jeg står ovenfor det samme problemet som du hadde. Får beskjeden: Altinn, venter på godkjenning. Slik har det stått i flere dager.

Fant du noen løsning på problemet?

 

Takknemlig for svar 🙂

 

Mvh Vibeke Munkelien Nilsen

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"