Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Annullering av A-melding sendt til Altinn

av Anonymous

Noen som kan hjelpe ?

Hvordan kan jeg slette/annullere en A-melding som jeg har sendt til Altinn slik at jeg kan få sendt en ny korrekt en.

Takknemlig for svar snarest mulig 🙂

 

med vennlig hilsen

Kari Flåtene Pedersen

Tysvær Økonomi SA

6 SVAR 6
Hanna Eid
VISMA

av Hanna Eid

Skjønner!

 

Hvis du ringer inn på support, så kan vi hjelpe deg med dette.

 

Mvh

Hanna

Visma/Huldt & Lillevik

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.

Problemet er at rapporteringen til Altinn er korrekt, så jeg kan ikke sende A-meldingen for mai dit en gang til. Men i lønnssystemet står jeg med null i mai. Jeg skulle ha fått tilbake mai-tallene uten å sende den til Altinn. (A-meldingen som er sendt til Altinn er borte...)

av Elin Hammerud

Når du har slettet a-meldingen under Status, skal den komme tilbake igjen under fanen Generere a-melding.

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.

 

Jeg har klart å slette en A-melding under Status. Går det an å få fram igjen den meldingen som er slettet? Problemet nå er at i lønnsystemet står jeg nå uten opplysninger for mai mnd.

 

Wenche 

Hanna Eid
VISMA

av Hanna Eid

Hei!

Jeg lurer på om svaret ovenfor gjelder visma lønn 🙂

I Huldt & Lillevik må du gå på Periodens lønn | A-melding | Status. Sett på alle hakene til du finner den du skal annullere.

Mer A-meldingen og trykk på annuller melding. Husk at du må sende annulleringen helt inn til altinn inne i bildet "Altinn innsending".

 

Mvh

Hanna

Visma/ Huldt & Lillevik

GuriSletta
CONTRIBUTOR **

av GuriSletta

Hei!

Jeg ville ha nullstilt innsendt a-melding. Du finner dette nederst under Utskrift - a-melding. Hak av bak "nullstill a-melding", søk opp i "rullegardina" a-meldinga du vil slette, og send inn ny a-melding. Jeg synes også det er greit å ta sende inn skjema A-06 til altinn for å få oppsummert tilbakemelding for perioden.

Guri

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"