Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

DigiSYFO - mulighet for import av digitale sykmeldinger og søknad om sykepenger.

av Anonymous

Når vil det foreligge mulighet til å foreta import (oppsett av jobber som går hver natt?) av sykmeldinger og søknad om sykepenger til Huldt & Lillevik 5.0?
Vet at bla Visma Enterprise HRM har hatt den muligheten lenge – ca. siste året (og de legger seg rett inn på fraværsbildet til den ansatte).
Veldig nyttig og tidsbesparende at de ligger i lønnssystemet så en bare behøver å sjekke dem - at datoer etc stemmer. Og en vet at det blir korrekt og at en ikke overser noe, når en skal sende inn inntektsopplysningsskjema digitalt. 
Mvh. 
Anniken S. Flatla
 

2 SVAR 2
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

 

På nåværende tidspunkt foreligger det ingen konkrete planer for å implentere dette direkte i Huldt & Lillevik.

Vi ser på alternative løsninger for å eventuelt implentere dette i tilleggsproduktene i Visma.net, men det foreligger ikke noe tidsperspektiv på når dette eventuelt skal være på plass.

 

Mvh

Kenneth

Huldt & Lillevik

Kari Åse Homme
CONTRIBUTOR **

av Kari Åse Homme

Jeg støtter absolutt dette forslaget, jeg etterspurte det faktisk på Lønnsforum vår. Det skulle bare mangle at dette ikke blir implementert raskest mulig.

Oppfordrer sterkt til at dette blir gjort inne i Huldt & Lillevik-programmet og ikke i et tilleggsprodukt (i Visma.Net). Det er mange av deres kunder som bruker andre leverandører enn Visma både når det gjelder timeføring/fraværsføring og regnskap.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"