for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Per dags dato finnes fanen "Ferieberegning" bare hos de som bruker Payroll som lønnsystem. Hvorfor det? Hvorfor er ikke alle funksjonalitetene i Calender også for oss som bruker andre lønnssystemer?
Jeg foreslår, slik som deres supportavdeling foreslår, at fanen Ferieberegning burde vært for alle som bruker Calender!
Hei Cecilie
Skjermbildet ferieberegning i Visma.net Calendar er kun tilgjengelig våre Payroll kunder.
For å være konsistente, og unngå at data må oppdateres flere steder har vi valgt at Huldt & Lillevik Lønn skal være master på ferieavtaler og tilhørende feriedager.
Med vennlig hilsen
Wenche Jacobsen
Product Manager
Takk for tilbakemelding!
En vurdering da er å lage en "opplæringsvideo/webseminar" for H&L kunder og en for Payroll kunder. Når jeg fulgte med på webseminaret deres for å få opplæring i Calender, så kom det ikke frem at Ferieberegning kun gjaldt de kundene som kjørte lønn i Payroll. Dette gjelder flere av funksjonene i Calender.
Litt dumt når noe "selges inn" som mulig i Calender, så ender det opp med at funksjonen ikke fungerer pga H&L.
Mvh Cecilie
Hei Cecilie.
Viser til telefonsamtale.
Har tatt denne saken videre med vedkommende som har laget webinaret. For fremtidige webinarer skal det klart fremgå hva som er mulig i Visma.net Payroll og Huldt & Lillevik Lønn/Visma Lønn.
Med vennlig hilsen
Wenche Jacobsen
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.