Mine områder
Hjelp
Linda W. Gjerde
CHAMPION **

Foreldrepermisjon

av Linda W. Gjerde

Hei,

 

Jeg skal legge inn Permisjon ved foreldrepenger på en av våre ansatte i perioden 17/7-21/9, men når jeg lagrer så forsvinner linjen. Lar det seg ikke gjøre å legge inn permisjon tilbake i tid?

6 SVAR 6
Marianne Nilsen2
CHAMPION ***

av Marianne Nilsen2

Hei

 

Testet dette nå og gikk fint hos meg, men bruker du å sette på personbildet til permisjon? eller har den ansatte byttet avdeling i mellomtiden? vet jeg har lest et stad ang. A-melding om at permisjonen skal reg. før den sendes, litt usikker der. Mener å huske at jeg har vært borti en lignende situasjon, tror det hadde med bytte av avdeling å gjøre, men husker ikke helt. Vet ikke om det var noe til hjelp, kanskje hørt med support.

Linda W. Gjerde
CHAMPION **

av Linda W. Gjerde

Hei igjen,

 

Hva mener du med personbildet? Jeg legger den ansatte inn med fraværskode 17 - er ikke det riktig?

Marianne Nilsen2
CHAMPION ***

av Marianne Nilsen2

Hei Linda

 

Med personbildet, så mener jeg der du legger inn navn adresse osv. i feltet der det står aktiv, sluttet osv. 🙂

Linda W. Gjerde
CHAMPION **

av Linda W. Gjerde

Hei igjen, Mariann

 

Ååååå...... 😉 Nei, jeg endrer ikke Status fra Aktiv til Permisjon når den ansatte er i permisjon - skal jeg gjøre det da?

Godkjent løsning
Marianne Nilsen2
CHAMPION ***

av Marianne Nilsen2

Jeg gjør ikke det, for vi fører fastlønn mot permisjon. Den kan brukes hvis fastlønn ikke skal utbetales.

Da har jeg dessverre ingen flere råd 🙂

Linda W. Gjerde
CHAMPION **

av Linda W. Gjerde

Hei Marianne,

 

Det er ingen av de som har byttet avdeling, så dette må jeg nok ta videre til support. Men takk for svar 🙂

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"