Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Lansere en versjon av Huldt & Lillevik som ikke inneholder feil!!!

av Anonymous

Hei,

 

jeg foreslår at Visma prøver å lansere en versjon av Huldt & Lillevik som ikke inneholder feil!

Jeg kan ikke huske når dette skjede sist. Tror vi må helt tilbake til tiden før Visma kjøpte programvaren.

 

Det er ekstremt frustrerende, tidkrevende og kostbart å hele tiden måtte:

1) Finne ut av, håndtere og rette opp i feil og problemer som oppstår i Huldt og Lillevik

2) Kontakte forhandler for å få bistand til å kjøre script i databasen for å rette opp i feil

3) Oppdatere til "siste versjon" for å løse feil i foregående versjon

 

Kort fortalt ønsker jeg først og fremst å ha et program som enkelt og greit fungerer problemfritt!

7 SVAR 7
Stian Estil
VISMA

av Stian Estil

Hei,

Vi beklager selvsagt at kvaliteten i H&L leveransen ikke er tilfredstillende, og vi jobber kontinuerlig med utviklingsprosessen for å sørge for en bedre opplevelse. Forøvrig kom H&L inn som en del av Visma 01.01.2016, (altså ikke veldig lenge siden),og de fleste fra H&L, fra support til utvikling er fortsatt med på laget, heldigvis, for her besittes enormt mye kompetanse. Så håper vi at du vil oppleve kvaliteten som bedre i fremtiden.


Med vennlig hilsen,
Stian Estil/Product Director
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Stian, dette er bare BULL**bleep**!

Visma kjøpte H&L i mars 2015. Dette er to og et halvt, snart tre år siden. I følge Visma selv har dere i alle fall kjøpt 12 softwareselskaper etter at dere kjøpte H&L. Med den takten så må vel et oppkjøp som er snart tre år gammelt og som ligger som nummer tretten bakover i rekken sies å være VELDIG LENGE SIDEN!

Siden "de fleste fra H&L, fra support til utvikling" fortsatt er blant dere burde kvaliteten ha vært på samme nivå som tidligere - det er den ikke. At kvaliteten har blitt dårligere etter at Visma kjøpte H&L er en bevisst strategi fra Visma sin side. Det er ikke bare i oppkjøpet av H&L at dette kommer frem. Er det noen i dette landet som har erfaring med å integrere nye løsninger, selskaper osv. i sin organisasjon så er det i alle fall Visma. All ære til de som fortsatt jobber med H&L, det er ikke de som er problemet. Dette er et ledelsesproblem. Visma har mer enn nok ressurser til å levere gode og velfungerende løsninger om de ønsker.

Jeg noterer meg ellers at innlegget er flyttet fra "Idéer" til "Diskusjon". Mitt innlegg var en respons på innlegget "Del dine idéer og ønsker for Huldt & Lillevik Lønn" som innledes slik: "Det er viktig for oss i Visma at våre løsninger er tilpasset deg som kunde best mulig". Idéer har vi brukere kommet med til Visma i åresvis - på alle mulige platformer og applikasjoner. Både på direkte oppfordringer fra Visma, gjennom forhandlere, diverse spørreundersøkelser, forumer osv. Det har ikke bidratt til særlig mye... Så mitt høyeste ønske og beste forslag til dere er enkelt å greit bare å levere løsninger som fungerer! Dette er tross alt det viktigste! For oss som kjører lønn anser vi leveranser til våre kunder og ansatte som en kritisk leveranse som krever høy grad av kvalitet til rett tid. Det er derfor helt essensielt å kunne stole på at systemet til enhver tid fungerer som det skal - det kan vi dessverre ikke med H&L i dag. Noe som innebærer høy grad av risiko for oss. Gode idéer betyr ikke noe hvis ikke programmet fungerer som det skal!

Stian Estil
VISMA

av Stian Estil

Hei igjen,

 

Vi er HELT enige om at kvaliteten på H&L leveranse må bli bedre.  Det er også helt riktig at H&L ble kjøpt av Visma i 2015. Forøvrig så ble H&L infusjonert i Visma først 01.01.2016. Frem til da kjørte de videre som før. De fleste som har vært med å bygge H&L, gjør det fortsatt, hver eneste dag. Hvis du er oppriktig interessert i å disktuere produktkvalitet med oss, så er du velkommen til det, og vi vil gjerne høre dine synspunkter Produktsjefen for H&L, som også har jobbet med produktet i over 20 år, er til din dispoisjon, og vi vil gjerne ha underbygget din påstand om at kvaliteten har blitt vesentlig dårligere etter at Visma kjøpte H&L. Det som forståvidt er enda viktigere, er å få høre din opplevelse, og se hvordan vi kan gjøre den mer positiv. Du er velkommen til å sende meg en epost for et slikt møte, stian.estil@visma.com.


Med vennlig hilsen,
Stian Estil/Product Director
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Støtter påstanden om at H&L ble dårlig ETTER at Visma kjøpte det.!!!!

Feil på feil!!!

og å ringe til supporttelfonen er også en "tålmodighetsprøve" for mange!

 

Skjerp dere§

 

Ruth

TorunnS
CHAMPION ***

av TorunnS

Det er jo ein fin måteå få folk til å inngå supportavtalar, evt. måtta  ringja supprot til dyre eingongsavgifter.  Di meir programmet haltar, di meir føler me trong for ei støttande hand frå supporten.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Første setning: Vi er HELT enige om at kvaliteten på H&L leveranse må bli bedre.

Dette underbygger påstanden om at leveransen ikke er tilfredsstillende.

Ikke et vondt ord om de som jobber med HL, men tilgjengeligheten på support har blitt vesentlig dårligere, også på telefon men værst er fryktelig rotete nettsider med support, community, merker og hva vet vel jeg. 

 

Jeg slutter meg til påstanden om at Visma egentlig vil legge ned HL. Etter to år har dere fremdele ikke på plass en god integrasjon mellom HL og visma.net, og det er fremdeles ikke mulig å få en rapport fra HL på importerte data fra expense. Noe jeg skulle anta burde være enkle greier.

Stian Estil
VISMA

av Stian Estil

Hei,

Vi beklager selvsagt at kvaliteten i H&L leveransen ikke er tilfredstillende, og vi jobber kontinuerlig med utviklingsprosessen for å sørge for en bedre opplevelse. Forøvrig kom H&L inn som en del av Visma 01.01.2016, (altså ikke veldig lenge siden),og de fleste fra H&L, fra support til utvikling er fortsatt med på laget, heldigvis, for her besittes enormt mye kompetanse. Så håper vi at du vil oppleve kvaliteten som bedre i fremtiden.


Med vennlig hilsen,
Stian Estil/Product Director
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"