Mine områder
Hjelp
Kristin Høgli
CONTRIBUTOR **

Lønnskjøring uten amelding

av Kristin Høgli

Jeg har tatt over som ny regnskapsfører for en kunde. Lønn januar og februar er gjort av tidligere regnskapsfører, men jeg registrerte disse lønnskjøringene i Huldt & Lillevik for å ha all info på lønnskjøring istedet for oppstartverdi (siden det bare er en ansatt). Men nå ligger det ameldinger på disse periodene som ikke skal sendes inn, hvordan kan jeg "slette" ameldingene? Jeg har altså to lønnskjøringer som det ikke skal sendes ameldinger på, siden ameldinger allerede er sendt inn fra forrige regnskapsfører. Noen som vet?

5 SVAR 5
Ørjan Bueklev
CONTRIBUTOR ***

av Ørjan Bueklev

Tror ikke de kommer med på personoppsummeringen, dessverre.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

 

 

Kenneth Nilsen2
CONTRIBUTOR *

av Kenneth Nilsen2

Hei

OVertok en klient i 2016, der gammel regnskapfører har kjørt lønn i starten av året.

Jeg la dette inn på oppstartsverdier. Men får de ikke med på personoppsummeringen for 2016. Feriepengelisten stemmer, men ikke oppsummeringen. Noen som vet hvordan jeg kan få dette med på personoppsummeringen som skal sendes ut ?

Hanna Eid
VISMA

av Hanna Eid

Hei!

Hvis du tar kontakt med support på tlf 09102 så kan de hjelpe deg med dette.

Det har kommet en løsning som gjør at du ikke trenger å slette klienten og begynne på nytt.

Ha en fin dag!

 

Mvh

Hanna

Visma/Huldt & Lillevik

Ørjan Bueklev
CONTRIBUTOR ***

av Ørjan Bueklev

I fjor måtte jeg slette en tilsvarende klient, opprette den på nytt og legge inn oppstartsverdier i stedet. Var da ikke mulig å "hoppe over" disse a-meldingene fikk jeg beskjed om av support.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"