Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Mangler skattekort

av Anonymous

Jeg har hentet nye skattekort, men det mangler fra en ansatt... Den ansatte er 19 år, og jobber deltid. Hva kan årsaken være til at dette skattekortet ikke kom med? Er dte noe den ansatte må gjøre?

7 SVAR 7
Anita Dahl1
CONTRIBUTOR **

av Anita Dahl1

Jeg har også problemer med skattekort 2021 i Huldt & Lillevik. Skattekort fra 10/12-20 blir lastet inn, men jeg har en ansatt som endret skattekortet 18/12-20. Har hentet det manuelt i AltInn. Dette blir ikke lastet inn. Har også hentet et frikort manuelt i AltInn hvor den ansatte hadde fordelt hele beløpet til korrekt arbeidsgiver, men det kom frikort med null i beløp i H&L. Vi må kunne stole på innlasting via H&L.....

Siri Klovning Fuglestad
CONTRIBUTOR **

av Siri Klovning Fuglestad

Har opplevd at vi ikke får hente skattekort via fil, men når vi henter "manuelt"  i Altinn får vi skattekort. Er det en svakhet i fil forespørsel til myndigheter?

 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hva gjør dere med det når det nå er lønning?

Godkjent løsning
Christine Vollan
CONTRIBUTOR **

av Christine Vollan

Jeg opplever også dette problemet. Det er noen få av mine som ikke kommer med og statusen i H&L viser at skattekort er oppdatert på alle personer.

Gro Skaugerud
CONTRIBUTOR *

av Gro Skaugerud

Hei!

Jeg har samme problemet med 2 unge deltidsansatte hos oss. Får ikke lastet nytt skattekort for 2021.

Heidi Høgmo Jakobsen
CONTRIBUTOR ***

av Heidi Høgmo Jakobsen

Hvis vedkommende har frikort, må han/hun bestille det og tildele hele eller deler av beløpet til dere.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vedkommende ble trukket 20 % i 2020..

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"