Mine områder
Hjelp
Tone73
CHAMPION ***

Føring av inngående faktura med opplastning av vedlegg - hvordan få de i riktig rekkefølge

av Tone73

Hei, Fører et bilag med mange vedlegg som jeg laster opp som dokumentasjon. Om jeg laster opp eller drar de inn i bilaget å kommer ikke de i den rekkefølgen jeg laster/drar de inn i visning. Jeg får ikke det bilaget jeg lastet inn eller dro inn først som første side. I andre programmer kan man selv si hva som skal være første side i dokumentvedlegget og ordne de i den rekkefølgen man ønsker. Det ser jeg ikke noen muligheter for? Noen som vet eller har tips hvordan man får dokumentene på et  i bilag i den rekkefølgen man ønsker?

8 SVAR 8

av Alexandra Belsjo (Oppdatert ‎05-07-2021 15:59 av Alexandra Belsjo VISMA )

Hei @Tone73

Dette er dessverre ingen mulighet i dag. Vi ser på å få dette mulig

 

Mvh

Alexandra, Visma Software AS

Tone73
CHAMPION ***

av Tone73

Men i går så fikk jeg inn 2 stk fakturaer fra 24Seven fra en leverandør som e-faktura, dvs det er sendt fra et system. Hvordan kan dere forklare at det er fakturavedleggene som timelister på den ene og faktura fra underleverandører som vises på inngående faktura når man klikker på fil. Systemet burde jo valgt den inngående fakturaen som ble vist og ikke vedleggene som er sendt med på fakturaen. Er dette noe dere ser på og finner en løsning på? For meg virker du uforståelig å bruke et regnskapssystem som ikke viser riktig rekkefølge eller selv ha muligheten til å endre på rekke følge. Hvis det er mange filvedlegg og man klikker seg inn på en av de så ser man jo ikke hvilket vedlegg man er inne på og når man lukker det ser man jo heller ikke hvilket vedlegg man var inne på... Håper på en snarlig løsning på dette.  

Tone73
CHAMPION ***

av Tone73

Det må jeg si er merkelig for blir veldig uoversiktlig når man skal sende fakturaer på godkjenning og det ligger ved flere vedlegg og ikke faktura da kan ligge som side 1.. håper dette er noe som kommer på plass ganske snart...

Godkjent løsning
Alexandra Belsjo
VISMA

av Alexandra Belsjo

Vi er på saken 😃

Tone73
CHAMPION ***

av Tone73

Hvordan får jeg opphevet godtatt løsning for den knappen skulle ikke jeg trykke på.

Godkjent løsning
Tone73
CHAMPION ***

av Tone73

Men hvordan skal vi løse dette inntil videre når vi får inn fakturaer som skal sende ut på flyt og til godkjenning og vedlegget som kommer opp og vises ikke er gjeldende faktura, men grunnlag som er sendt med på fakturaen? Noen som vet hvor lang tid det evt. tar til dette er løst?

Tone73
CHAMPION ***

av Tone73

Visma.net financial

 

av Alexandra Belsjo

Hei @Tone73

For å kunne hjelpe deg eller rute deg rett vei, trenger jeg å vite hvilket vismasystem dette gjelder. Hører fra deg!

 

Mvh
Alexandra, Visma Software AS

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"