avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Hvorfor 10 dagers betalingsfrist?

av Ole Kristian Losvik

Er det ikke litt snodig å sende ut fakturaer med 10 dagers betalingsfrist på en løpende programvarelisens der man forskuddsbetaler for et helt år? Kan dere ikke sende den ut litt før, og heller gi noenlunde greie betalingsbetingelser? Det fremstår litt som om dere liker å sende ut purringer med gebyrer.

5 SVAR 5
hanmorten
CONTRIBUTOR ***

av hanmorten

Fikk det samme her. utrulig regid system.

siden jeg var på ferie og bedriften stengt i tidsrommet fikk jeg ikke tid til noe utsettelse. og beskjed om at jeg må betale for et år. dette føles IKKE ok!

Ved spørsmål om nårtid en eventuell oppsigelse ville gjelde fra, fikk jeg beskjed om at den gjelder om et år fra nå.

Anna Zyla
VISMA

av Anna Zyla

Hei,

Skriftlig oppsigelse av Visma eAccounting må være mottatt av Visma Mamut før utløpet av gjeldende avtale. Hvis din lisens fornyes f.eks. 01.09.2019 så må eventuell oppsigelse leveres senest 31.08.2019. Hvis oppsigelsen ikke er levert i tide, fornyes lisensen automatisk i 12 måneder. Faktura for neste avtaleperiode må i så fall betales i sin helhet.

Mer informasjon om oppsigelsesfrist og betalingsbetingelser finner du her: https://www.visma.no/siteassets/mamut/filer/avtalevilkar-for-visma-mamut-as-v1-1.pdf

Ha en fin dag videre!

Med vennlig hilsen

Anna Zyla

Senior Consultant

Customer Service

Anna Zyla
VISMA

av Anna Zyla

Hei, Ole.

Takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

I avtalevilkårene så står det spesifisert at abonnementet forhånds betales med betalingsbetingelser på 10 dager.

Per dags dato så har vi dessverre ikke noen planer om å endre på betalingsbetingelsene.

Ha en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
Anna Zyla

Senior Consultant
Customer Service

Einar Halvorsen
CONTRIBUTOR *

av Einar Halvorsen

Merkelig, jeg fikk nettopp faktura med 30 dagers betalingsfrist, men avtalen min går først ut 15.09.2019. Er det vanlig å fakturere 4 mnd. før avtaleslutt?

Anna Zyla
VISMA

av Anna Zyla

Hei, Einar.

Når det gjelder Mamut Business Software, så sender vi ut faktura tidligere fordi det er 3 måneders oppsigelsestid.

Betalingsbetingelser varierer fra produkt til produkt. I dette tilfellet er det 30 dager fordi du bruker Mamut Business Software, men kunder som har eAccounting, blir fakturert med 10 dagers betalingsbetingelser.

Ha en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
Anna Zyla

Senior Consultant
Customer Service