avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Maler Erland
CONTRIBUTOR *

Sv: Bestill fakturakopi på e-post

av Maler Erland

Hvorfor får jeg ikke faktura på e-post, men betalingspåminnelse i stedet og ingen faktura. 

7 SVAR 7
Kaare Bordøy1
CONTRIBUTOR *

av Kaare Bordøy1

Vismas aAccounting AS er har et fint regnskapsprogram, men gir det snart opp. Bare rot med utsendelse av faktura på abonnement🤢

Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei,

Jeg ser at du var i kontakt med oss i mars vedrørende at faktura skulle sendes til en annen e-post. Dessverre så har det vært en menneskelig svikt hvor jeg ser at dette dessverre ikke ble oppdatert i systemet vårt.

Beklager så mye for det og jeg har nå endret e-posten og sendt deg en kopi av sist tilsendt faktura.

Gjerne gi beskjed om det er noe annet vi kan bistå med!

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Med vennlig hilsen : Silje Rong | Support Manager
kjetilofte
CONTRIBUTOR *

av kjetilofte

ber om orginalfakturaen til faktura nummer1405131

Mvh.

iNG OFTE ELEKTRO AS

Kjetil Ofte

Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei Kjetil,

Jeg har sendt deg fakturakopi på deres firmaepost post@ 😊

Gi beskjed om det er noe mer vi kan bistå med!

Dersom du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning vennligst trykk "Godta" som løsning. Dette hjelper både oss og andre brukere i Community!

Godkjent løsning
Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei,

Takk for at du kontakter oss.

Du mottar faktura elektronisk faktura/EHF siden dette er aktivert i Visma eAccounting under "Innstillinger" Les gjerne mer om dette, klikk her.

Kan se at du har mottatt en faktura på e-post fra oss og avsender er i dette tilfellet noreply.autoinvoice@visma.com. Sjekke gjerne søppel-/spamfilteret ditt for å se om den har havnet der.

Jeg har sendt deg en e-post med mer detaljert beskrivelse, og du må gjerne svare på den så kan jeg bistå utover dette.

Ha en fortsatt strålende dag

Corbenic
CONTRIBUTOR *

av Corbenic

Jeg har samme problem og synes det er en daarlig loesning for de som er i oppstart eller med lite trafikk og dermed sjelden logget inn. Dessuten er paaminnelsen helt uverdig en leverandoer av regnskapssystemer. "Utgaaende faktura" er ikke fakturerbart Eller nyttig for aa kunne forstaa hva man ikke har betalt. 

Silje Rong
VISMA

av Silje Rong

Hei,

Det var leit å høre. Om du laster ned Visma eAccounting appen så vil du få push varslinger når du mottar en faktura elektronisk i EHF format.

Hvis du har aktivert mottak av elektronisk faktura, men ikke ønsker å motta faktura elektronisk så kan du deaktivere den. Du vil da få tilsendt faktura på mail fremover fra noreply.autoinvoice@visma.com

Jeg svarer deg gjerne på eventuelle spørsmål du har har vedrørende tilsendt faktura. Du kan sende meg spørsmålet her eller direkte til vårt kundeservice team på faktura@eaccounting.no