Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Bilagsregistreringen går tregt etter oppgraderingen

av Anonymous

Hei

 

Etter siste oppgradering for 2014 har det skjedd noe med bilagsregistreringen. Alt er greit til jeg taster inn første konto, så oppstår det en slags treghet i systemet slik at jeg blir sittende å vente på at neste felt skal bli aktivt. Virker som om systemet nå "leter" etter data på en annen måte enn før. Alt går veldig mye tregere - når det gjelder å få ført bilagene. Jeg har prøvd å skru av virusprogrammet, men det hjelper inngenting. Har Windows 8 på maskinen.

Hva kan jeg gjøre for å få tilbake de kjappe oppslagene jeg hadde før oppgraderingen?

Hilsen fra Gunn Mari Nyheim

 

1 SVAR 1
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hej

 

Jeg er ikke bekendt med at hastigheden i bilagsregistreringen skal påvirkes negativt efter opdatering til nyeste version.

 

Jeg vil anbefale dig at gå igennem vejledningen på følgende link. Du finder her generelle tiltag, som kan forbedre hastigheden i Mamut:

http://community.visma.com/no/mamut/Support/Sok-i-supportarkivet/Supportartikler/Support-Artikler-Ma...

Hvis du herefter fortsat oplever problemer med hastigheden vil jeg bede dig kontakte supportsenteret på telefon 815 55 470 eller på mail support@mamut.com.

 

Med venlig hilsen

Mette

Mamut Support