for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei
Hver gang jeg skal logge meg inn i kreditorwebben for jeg beskjed om at det er uventet feil og det er ikke mulig å logge inn. Så må man vente til åpningstiden å ringe å få resatt passordet. Det har skjedd hver gang for meg siden jeg startet med Visma autocollect i 2019. Nå lurer jeg på om det flere som opplever dette eller jeg er den eneste som sliter med dette da det ikke blir gjort noe for å løse problemet? Får bare beskjed om at holder på å løse problemet hver gang jeg ringer.
Uventet feil på meg også. Vil anta at brukernavn og passord skal være det samme.
Vi sliter med akkurat det samme, og service-nivået til Visma er alt annet enn bra. Vi ser oss om etter en annen leverandør...
Opplever akkurat det samme, har prøvd i flere dager uten å komme inn. sitter med en inkassoliste som ikke stemmer og trenger derfor å komme inn på weben slik at dette kan korrigeres.
Hei Hege og Anette,
Slik skal det ikke være og jeg forstår godt at dette kan være irriterende. Dessverre kan jeg ikke si konkret hva som forårsaker problemet uten ytterligere informasjon fra dere - Vi tar kontakt med dere per telefon i dag slik at vi kan se nærmere på denne utfordringen i Kreditorweb.
Vi beklager merarbeidet i forbindelse med dette.
Mvh Christian Halbe
Visma Financial Solutions AS
Da kan du kanskje få noen til å ta kontakt med oss også? Vi har sendt en e-post, men i kjent stil så "tar ting tid".
Hei, dette opplever jeg også hver gang. Veldig irriterende 😞
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.