for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Har kontaktet support som har kontaktet visma men ikke fått respons sender inkasso en gang i uka og henger nå etter to uker med inkasso fordi det ikke startes slik det pleier. ved klikk på Start Visma autocollect får vi opp en boks med en lang feilmelding og vi trenger dette fikset asap da vi må sende ting til inkasso. Laster opp feilmeldingen. vi kommer ingen vei overhodet - hvis vi må gå over til manuelt her så har autocollect liksom utspillt sin rolle.
Løst! Gå til løsning.
Hei.
Holder på å sette opp vi også, og får samme feilmelding.
Hei Kristian,
Får du denne feilmeldingen når du produserer purreforslag betyr det at det er en eller flere fakturaer i purreforslaget som inneholder blanke felt. Dette kan for eksempel være at det mangler fakturanummer eller KID-nummer på postene.
Løsningen er å sjekke at postene ikke har blanke felt, sjekk spesielt fakturanummer og KID-nummer, og prøv på nytt igjen etter at dette er på plass.
Mvh Ida Aune Viken,
Visma Financial Solutions
Dette er rett etter at jeg har trykket knappen i Visma Business. Får ikke opp noe i listen, da feilmeldingen kommer.
Så det er ikke når jeg lager purreforslag, så langt kommer jeg ikke.
Hei igjen,
Løsningen som er beskrevet ovenfor gjelder fortsatt, selv om purreforslaget ikke har kommet opp enda.
Sjekk gjennom åpne poster og sørg for at det ikke inneholder blanke felter.
Feilmeldingen skal forsvinne neste gang du trykker på Start Visma AutoCollect når alle felt er utfylte.
Mvh Ida Aune Viken,
Visma Financial Solutions
Helt rett.
Sjekket over alle "kritiske" felter og så gikk det veldig bra. Takk.
Viser til hyggelig tlefonsamtale i dag.
Denne feilmeldingen er foreløpig ukjent for oss. Tar dette videre med 3. linje og kommer tilbake til deg ila neste uke.
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.