Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Forbedringsforslag Autopay: Muligheten til å forhåndsvise faktura i Autopay som ligger til betaling

Hei,

Ønsker muligheten for å forhåndsvise faktura som ligger til godkjenning i autopay. 

Kundene våre som bruker autopay ønsker å kunne se fakturaen når man står i godkjenningsbilde for betaling. Dette er løst i andre systemer, som f.eks, PowerOfficeGo. 

Det er også veldig missvisende med overskriften "belastningsdato". I første linjen står det samme dato som i "opprettet" (datoen betalingen blir lagt ut), men når man trykker på selve betalingen får man opp den riktige forfallsdatoen, i linjen under. 

Når betalinger ligges ut enkeltvis (noe som er nødvendig for å styre likviditeten når man ikke kan godkjenne faktura enkeltvis i samme bunt), burde det også kunne stå i første linjen hvilken leverandør det gjelder. 

Slik løsningen er i dag henger den langt tilbake i forhold til andre systemer som løser dette på god og oversiktlig møte for sluttbruker... 

Håper jeg kan få en tilbakemelding her, om dette er saker som jobbes med - eventuelt kommer på agendaen. 

1 SVAR 1

Sv: Forbedringsforslag Autopay: Muligheten til å forhåndsvise faktura i Autopay som ligger til betal

Hei

Ser du har registrert denne forespørselen på diskusjonssiden for autopay3.

Ideer i forbindelse med visma.net autopay kan registreres: https://community.visma.com/t5/Ideer-i-Visma-net-AutoPay/idb-p/NO_SW_Vismanet_AutoPay_ideer