Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
PARTNER

Vise faktura

I Autopay finnes det en knapp hvor det står "Vis faktura". Denne knappen er grå/inaktiv. I følge Amesto fungerte denne knappen kun i versjon 3 av Visma Dokumentsenter. Er det mulig å få denne knappen til å fungere igjen?

Det er veldig sentralt både for visning av fakturaer i utbetalingsforslaget, men også for å få anvisningsprosessen til å gå så smidig som mulig at denne funksjonaliteten fungerer.

6 SVAR 6

Sv: Vise faktura

Ingen knapp i Autopay som heter "Vis faktura" eller som viser faktura.  Er det Beh.meny valget "Vis faktura" i åpen kundepost du tenker på ?

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
PARTNER

Hei,
Jeg tenker på dette vinduet:

AutoPay.pngTypisk når det skal anvises at man skal kunne se leverandørfaktura ved å trykke "Vis faktura".

Det stemmer nok det som Amesto sier. Du får dessverre ikke aktivert denne på noen måte.

Anvisning av faktura bør skje før man lager bet.forslaget

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
PARTNER

Dette er lite logisk, da det er saksbehandler som velger hva det skal lages betalingsforslag på. Det er jo først når det faktisk skal remitteres man skal sjekke om betalingsinformasjonen stemmer overens med informasjonen på fakturaen (via andregodkjenner).

Er det noen sjanse for at denne funksjonen kommer tilbake?

Tvilsomt i og med at Visma varslet salgsstopp av Autopay 3 i januar 2018.