Mine områder
Hjelp
Mariosso
CONTRIBUTOR **

Import/eksport - Fra Visma Global til Visma Business

av Mariosso

Hei!

 

Vi ønsker å få eksportert over historikk fra Visma Global til Visma Business, er det noe "ut av boksen" her eller er det enklest å beholde en lesetilgang på Visma Global.?

 

Morten

3 SVAR 3
Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Detta är en bred fråga. Vad för historik vill du överföra? Du skriver orderhistorik. Är det alla order och orderrader, är det alla transaktioner på varje order osv.

 

Rent erfarenhetsmässigt så är det bäst att föra över order som inte är levererat och sedan spara historiken i Global för lästillgång. Men vi har kunder som har gjort både och, inte då bra Global men andra system.


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Mariosso
CONTRIBUTOR **

av Mariosso

Hva om vi oppretter en ny klient i Visma Business. Vil det forenkle det noe? Kunder, ordrehistorikk + det som er lovpålagt.? Slik at vi kan fjerne Visma Global i sin helhet.

av Nils Jakob Heyerdahl (Oppdatert ‎08-12-2020 10:09 av Nils Jakob Heyerdahl PARTNER )

Høres ut som en god ide 🙂

Jeg ville kanskje fått hjelp av din forhandler via det vi kaller "Konverteringsfabrikken" som han har tilgang til, til å konvertere hele Global-basen over til en klient i VBus som du kaller "Visma Demo", så har du den til oppslag.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"