Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Import og oppdatering av varer og priser

av Anonymous

Hei,

 

Vi har mange leverandører og får prisfiler tilsendt fra disse. Ofte i Excel, eller så kan de vertfall hentes til Excel og gjøres klar. Vi har behov for en løsning som takler store datamengder, og som oppdaterer både produkttabell, og pris/rabattmatrise. Den må også ta hensyn til om det ligger priser fra før på samme artikkelnummer og sette utløpsdato på de gamle.

 

Er det noen forhandlere eller integrasjons partnere som har ferdige løsninger på dette? Eller noen av dere som har funnet løsning på tilsvarende problemstilling?

 

Vi har fått tilbud om å få laget en egen løsning, men greit å sondere markedet om det allerede finnes..

4 SVAR 4

av Per Øyvind Trydal

Det kommer funksjonalitet for dette i v13.10

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Det är super att det kommer i version 13.10. Vi köper in en lösning som heter Import2Business för våra kunder. Men det behöver vi då inte i framtiden?


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year

av Per Øyvind Trydal

Det spørs vel da om all funksjonalitet som dere behøver dekkes i 13.10 versjonen

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous (Oppdatert ‎01-08-2019 11:04 ( )

Dersom dere har lisens for DME har vi en løsning.

Har dere ikke lisens for DME, så ta kontakt med forhandler om dere ønsker å utvide lisensen.

I fjor tror jeg prisen for DME var ca. 1.000 kroner pr. måned, uavhengig av antall firma og brukere.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"