Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
Visma Business og -Regnskapsbyrå
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Kopi av rentenota

Hei,

Noen som vet om det ikke er mulig å skrive ut kopier av rentenotaer på samme måte som man gjør med purringer?

I standardbildet "Kopi av purringer", kan man gjøre oppslag på dok.type, og tilsynelatende velge rentenotaer. 

I Bedriftsopplysninger og feltet Dokumentkopier, er imidlertid Rentenotaer ikke mulig å velge.

Noen som vet hva dette skyldes, eller har tips til hvordan kopier av rentenotaer kan skrives ut?

2019-05-23 16_34_36-700180. JonasPurreTest - Visma Business.pngDokumenttype kan slås opp....

2019-05-23 16_41_24-700180. JonasPurreTest - Visma Business.png.... men ikke velges under Bedriftsopplysninger

3 SVAR 3
CONTRIBUTOR *

Sv: Kopi av rentenota

Hei

Vå konsulent har laget en snarvei til meg på skrivebordet der alle rentenotaene legger seg, får skrive ut kopi fra den. Alle rentenotaene er lagret som pdf der.

CONTRIBUTOR **

Prøv valgene; Administrasjon - Dokumentarkiv / GDPR - Dokumentarkiv;

Under fanen Regnskapsdokumenter skal du få opp purringer.

Marker så den linja med purring du vil skrive ut/se på.

Høyreklikk og velg: Behandling og Generer PDF.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Visma har ikke gjort dette ennå, men det er mulig å få lage pdf av disse samtidig som en skriver ut.

Du må da gå inn på Bedriftsopplysninger og Faks e-post behandling. Ingen tilbakevirkende kraft dessverre.

Bokføres disse kan du velge Vis fakturakopi fra kundereskontroen. rentenota.JPG