for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei!
På flere av våre kunder i Visma business har vi mistet søkeverdier. Når vi går på Regnskap -> spørring/kontroll kunder (samme gjelder hovedbok og leverandører), der får vi kun lagt inn fra pperiode. Feltene til å legge inn "til" og "årstall" er borte, så kun øverste linje er til stede for å skrive i.
Har vært å låst opp gamle aktive systemprosesser uten hell.
Noen tips?
Mvh
Guro Momrak
Axepta Regnskap AS
Hei igjen!
Tusen takk, der hadde du svaret på mitt problem 🙂 Og jeg puster letter ut!
God sommer!
Hei.
Ser ut som om du mangler verdier Heltalls-Bedriftsvariabler. Denne kan du importere inn på nytt. Legger med en fil med standardverdier. Her vil det sikkert ligge gamle datoer. Dere må oppdatere disse på nytt. Når du importerer husk å velg oppdater oppgitte felter.
Håper dette hjelper!
Hei!
Takk for svar! Jeg finner ikke ut av det ved å hente frem kolonner. Legger ved print screen av skjermbildet så det kan være lettere å se pproblemet.
Hei Guro
Litt vanskelig å svare på dette uten å se helt konkret hvordan skjembildene dine ser ut. Generelt sett så burde felter som er forsvunnet i skjermbildet kunne hentes frem på nytt ved å benytte knappen for Hent frem (Ctrl-u).
Hvis det ikke er dette som er problemet, så anbefaler jeg å ta kontakt med din forhandler!
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.