Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Mangler valuta beløp

av Anonymous

Hei,  hver gang når vi betaling filene tilbake fra autopay, de kan ikke oppdateres fordi det er valuta beløp som mangler, da må jeg gå inn å endre det manuelt, har noen noe tips på hva og hvor må gjøres til å få den valuta beløp automatisk eller?

1 SVAR 1

av Einar Fjørtoft

Hei!

Dette skal selvsagt ikke være slik, men det er umulig å gi deg konkret svar uten at vi må gå dypere inn i saken.

Jeg råder deg derfor til å sende e-post til AutoPay_Drift@Visma.no slik at våre folk der kaan se nærmere på saken.

Du må da oppgi en del detaljinformasjon om en eller flere konkrete betaling som har gått feil.  Dersom du har eksempler på tilsvarende betalinger som har gått bra, så er det fint om du oppgir en slik også.

For å kunne finne se på saken må du oppgi følgende basisinformasjon:  

Bankkontonummer, fakturanummer, beløp både i valuta og NOK, dato for når oppdraget var sendt til betaaling og hvilket betalingsoppdragsnummer (VB nummer) i AutoPay betalingen ligger inne i.  Dette betalingsoppdragsnummeret er alltid første felt på raden på oppdragene inne i AutoPay både ved opplisting av selve oppdragene og ved visning av betalingslinje under hvert oppdrag. 

Vi vil da gå inn i saken for å prøve å finne ut hvor "hunden ligger begravd".

Hilsen Einar Fjørtoft.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"