for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei.
Jeg savnet et brukertips på hvordan man skal purre "på gammelmåten", hvis man ikke har AutoCollect. Er det mulig å få ordnet dette?
Hei, er det mulig å få en kopi av manualen? Mvh Christoffer H Hansen
christofferholm.hansen@accountor.no
Fikk du denne manualen? Jeg kunne også tenke meg en kopi, ligger den eventuelt på nett?
Jeg tar gjerne imot en brukermanual 🙂 Jeg har en klient hvor det meste dessverre fremdeles gjøres på "gamelmåten" 😞
Hei,
Trenger du fortsatt hjelp her så har jeg brukermanual på oppsett og utskrift av purringer. Denne er et par år gammel, men fungerer fortsatt fint. Og siden du jakter på "gamlemåten" må det vel være innafor 🙂
Ser at dette er flere år gammelt, men om du fortsatt har denne manualen, vil jeg gjerne ha den tilsendt.
På forhånd takk! bodil@jacsped.no
Hei,
Kan du sende denne til meg også? 🙂
Hei.
Kan du sende en til meg også?
anne.jorun.frostad@more.serit.no
Hei
Da har jeg laget et brukertips for dere som benytter Byrå-versjonen.
Hei,
Jeg skulle gjerne hatt en manual som viser oppsett og generering av rentenotaer for oss som har "vanlig versjon" av Visma Business, hvis den finnes.
Hei,
Kan du sende meg denne brukermanualen på oppsett og utskrift av purringer.
Har forsatt noen kunder som purrer på "gamlemåten" og blant annet lurer på hvordan en utvider et felt til å takle flere siffer.
mvh
Arnt Steffensen
Hei,
Dialogen er litt tilbake i tid her, men har du sjans å sende meg denne brukermanualen også? 🙂
Mail; lill@froystadas.com
Er det mulig at jeg også kunne fått en kopi av "Purring på gamlemåten"
Mvh
Månz Ekholm
Eg står berre i åpen postliste pr kunde, på den kunden som skal purres. Tilpasser kolonnene i skjermbildet, slik at eg får med det eg vil på purringa (og fjerner det som ikkje skal med). (Kan også skjule linjer som ikkje skal med)
Høgreklikker på kunden, velger Aktiv Rapport og deretter Purrebrev. Skriv så ut, og velg det formularet som passer deg.
Hei, Jeg trenger også kopi av denne brukermanualen om du vil sende den til meg.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.