Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Rapportering i Visma Business

av Anonymous

Enn så lenge har jeg valgt å kun benytte meg av rapporteringsmulighetene i Visma Business. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har et tips til hvordan jeg kan få ut en rapport som viser en periode i år  (faktiske tall ) mot budsjett i år og neste år). Blir veldig glad hvis noen kan gi meg et kjapt svar på dette.

6 SVAR 6
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg antar det er en regnskapsrapport du er ute etter. Og med et av vinduene i standardoppsettet kan du skrive ut slike rapporter. Hvilke kolonner som er med på rapporten, velger du selv - ved å skjule eller hente frem skulte kolonner i vinduet du bruker for å skrive ut rapporten.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ja, selvfølgelig er det snakk om en regnskapsrapport. Spørsmålet gjelder hvilke kolonner man skal velge for å få med budsjett i år og neste år.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Budsjett.pngDu har en rekke kolonner med navn på Budsjett. Disse viser til det budsjett du har angitt i Budjett 1 i dialogen. Så har du en rekke kolonner med navn på Budsj. 2. DIsse viser til Budsjett 2 i dialogen. Hvis du er usikker på hvordan du henter frem skjulte kolonner, så ta kontakt med forhandleren din.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Beklageligvis får jeg ikke frem tallene for neste års budsjett. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Sjekk om du har rett år/periode i budsjettet - og at du har valgt rett budsjett når du skriver ut.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Etter hva jeg kan se, har jeg det. Jeg skal se litt mer på det.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"