Mine områder
Hjelp

Velkommen til nye Visma Community

av Helga Marie Auran (Oppdatert ‎26-06-2017 12:40 av Helga Marie Auran VISMA )

Hei,

 

Velkommen inn i nye Visma Community.

 

For dere som har brukt gamle Community i en årrekke så vil det sikkert ta litt tid før dere blir kjent med det nye.

 

Nyttige artikler for å bli kjent i nye Community

Artikkel med kort introduksjonsvideo

Mine områder - hvordan fungerer det

Abonner på nyheter, brukertips og diskusjoner

 

Under "Hjelp" finner du også mange nyttige tips

Hjelp er tilgjengleig når du klikker på ditt navn oppe i høyre hjørne, eller som en grønn knapp i høyre hjørne når du er utlogget.

 

Helt ny i Visma Community?

Video og kort introduksjon finner du her

 


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
8 SVAR 8
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
Heisann. Det tar nok en god stund å bli vant til det nye Community, men hadde det ikke vært en idé å lage det slik at det fungerer inni Visma Business? Får nå script-feil uansett hvor jeg går..
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Visma jobber med å få løst skript-feilen nå. 

 

Vebjørn Reinsberg

av Helga Marie Auran

Hei,

 

Vi har nå endret slik at alle som får opp Community i løsningen sin skal få opp en informasjonsside istedet for Community. Denne siden gir dere informasjon om hvilken adresse dere må gå til, i en nettleser utenfor produktet deres, for å besøke Community. 

 

Vi vil nå undersøke videre hvordan vi kan få tilbake Community som startside i våre produkter og tjenester uten at dette skaper feilmeldinger og problemer for dere som brukere. Vi vet at mange setter pris på å holde seg oppdatert med at Community er startsiden i produktet.

Å få på plass en løsning vil nok ta noe tid, så inntil videre håper jeg at dere vil besøke Community utenfor produktet.

Et tips er å sette den Community-siden som er mest relevant for deg som startside i nettleseren.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Det er ikke en fullgod løsning, så håper dette er en prioritert oppgave.

av Helga Marie Auran

Hei,

 

Enig i det, har ingen bedre for øyeblikket.

Vi har dette høyt oppe på prioriteringslisten.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei - flere hos oss får bare fortsatt samme feilmelding ved oppstart av Visma Business, at det er feil på script og beskjed øverst: "We no longer support Internet Explorer v10 and older. Upgrade to a newer version or use a different browser". Må vi selv gjøre noe for å få vekk dette?

av Helga Marie Auran

Hei,

Ja, noen vil fortsatt oppleve problemer etter at vi har endret i systemet.

Har dere sett på artikkelen om visningsfeil? Den skal kunne hjelpe. Hvis ikke ta kontakt her igjen så får vi se på hva vi kan gjøre.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Du må enten endre standard nettleser eller gjøre en liten endring inne i Internet Explorer: 

 

1. Endre standard nettleser til Chrome: 

Kontrollpanel -> Standardprogrammer
Angi standardprogrammer
Finn Google Chrome på venstre side, og angi denne som standard. 

 

2. Start Internet Explorer

Åpne Internet Explorer. Øverst oppe til høyre, trykk på tannhjulet, velg "Innstillinger for kompatibilitetsvisning", og legg til visma.com

 

Hilsen Vebjørn Reinsberg

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"