for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Vi har erfart på enkelte klienter at vi får følgende feilmelding.
Vi har prøvd å sammenligne oppsettet med andre klienter som går igjennom uten feil, men vi har ikke funnet noen årsak.
Imidlertid kommer rapporten inn i AutoRepport. Er det noen som har noe tips om hvorfor denne meldingen dukker opp?
@Eddie Bratli har du noe tips her?
Løst! Gå til løsning.
Det kan skyldes at bankkonto ikke er angitt i Bedriftsopplysninger. Mva-melding blir ikke avvist av skatteetaten men det blir gitt melding om at "opplysninger" mangler.
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.
Hei Eddie,
Takk for tipset. Vi sjekket en av klientene, og her manglet bankkonto nr, så det virker som du nok en gang hadde rett.
Takk for innspill Lena Marie.
Vi hadde lagt inn org.nr både under org.nr og MVA reg.nr. Vi testet også litt med å legge inn mellomrom mellom org.nr og MVA i feltet MVA reg.nr for å se om dette hadde noen effekt. Rapporten kommer inn under AutoReport oppdaget vi etter hvert da vi så at den var kommet inn alle gangene vi hadde testet. Men av en eller annen årsak kommer feilmeldingen.
Sjekk at organisasjonsnummeret er registrert på feltet for momsnummer. Da fikk vi den igjennom
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.