avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
CHAMPION *

Samarbeid i Økonomioversikt vises ikke

Har opprettet Visma økonomioversikt på en kunde (for et par dager siden), og snarvei til denne kommer ikke fram i visma byrå.  Når jeg trykker på "!" sier den at "et samarbeid ikke er koblet, trykk her for å koble". Trykker på linken og få da 

404 - File or directory not found. The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Dersom jeg går ut og velger kunden i fra mine tjenester siden, kommer jeg inn på oversikten, og jeg har overført data så den er opprettet. Det er kun i Visma byrå den ikke fremkommer (og lager irritasjon fordi feilmeldingen står der hver gang jeg logger inn)

Noe dere kan fikse? 

Arne Johansen

Daglig leder ARJO Regnskap AS
1 SVAR 1
Highlighted

Sv: Samarbeid i Økonomioversikt vises ikke

Hei Arne,

Beklager noe sen tilbakemelding.

Det første jeg ville startet med å sjekke da er i Byrå under: Innstillinger - Samarbeid - sett hake på "Vis også koblede" og trykk på kunden i listen. Samarbeidet knyttet mot Visma Økonomioversikt skal ligge her med en egen oppgave. Gå deretter inn på kunden og fanekortet oppgaver, se til at du selv ligger inne som oppgaveansvarlig på oppgaven samarbeidet var tilknyttet, og eventuelt andre medarbeidere som skal ha tilgang nedenfor. Oppdater deretter nettsiden med kunden og forsøk å åpne Visma Økonomioversikt på nytt.

Noen ganger ser vi også at man er lagt inn som oppgaveansvarlig på korrekt oppgave for samarbeidet som vist over, men at det allikevel ikke er mulig å åpne tjenesten. Det kan da lønne seg å endre oppgave/medarbeider og deretter endre tilbake igjen etter en liten stund, slik at dette blir trigget på nytt i systemet. Deretter kan man forsøke å åpne tjenesten på nytt.

Håper dette var til hjelp. Dersom det ikke er det vil jeg veldig gjerne undersøke dette spesifikke samarbeidet litt nærmere. Trenger i så fall informasjon om hvilken kunde det er. Det kan vi eventuelt komme tilbake til i en personlig melding.

Mvh:

Tobias
Visma Mamut Support

Med vennlig hilsen,
Tobias Aune
Visma Mamut Support
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community.