avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
CONTRIBUTOR ***

Visma Byrå Periode og År

Hei

Er det noen som har tatt i bruk Visma Byrå sin modul for årsoppgjør ? Hvilke erfaringer har dere i så fall gjort dere vedr bruk av modulen? Jeg tester det nå ut på et par kunder, men opplever litt problemer, og det virker ikke som Visma har fungerende support på dette programmet. Kan det stemme?

3 SVAR 3

Sv: Visma Byrå Periode og År

Hei Katrin.

Visma Byrå Periode & År supporteres via support ikonet oppe til høyre i tjenesten.

Når du har åpnet opp Help Centre kan du klikke på det blå ikoned nederst i høyre hjørne, deretter klikke på Henvendelser hvor du kan lage en Ny henvendelse.

Help Center Visma Periode & År.PNG

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Da skal jeg prøve det. Håper jeg da får raskt svar. Noen ganger er det bedre å snakke med noen på telefon for å forklare problemet, er det et telefonnummer jeg kan bruke når det gjelder spørsmål om Visma Byrå Periode og År?

VISMA

Hei Katrin,

For å gi deg best mulig svar på din henvendelse er det gunstigst for oss foreløpig å sende inn spørsmål via programmet, da har vi mulighet til å fordele den til korrekt team.

Vi jobber med å svare alle henvendelser så fort vi kan, og er det noe som er uklart i henvendelsen eller andre ting vi lurer på ringer vi deg opp!

På sikt vil vi tilby telefonsupport også for Visma Periode & År.

Mvh,

Frederik Sætrang Sohlman
Team Manager, Consulting and Accounting Offices