Mine områder
Hjelp
OlavSæterli
CONTRIBUTOR ***

Fakturaoversikt 2019

av OlavSæterli

Hei. Når jeg går på fakturering-spørring-fakturaoversikt, får jeg kun opp faktura/kreditnota for dette år. 

Hvor kan jeg trykke meg for å få se en oversikt over fakturering for året før? 

9 SVAR 9
Godkjent løsning
Hilde Engelstad Haakonsen
VISMA

av Hilde Engelstad Haakonsen

Til høyre i bildet skal du kunne velge hvilket år du vil se eller du kan taste F6 for å få opp mulighet for å velge år. Legger ved en link til et brukertips som omhandeler hvordan du ev da kan søke etter fakturaer innenfor det året du har valgt. https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-Contracting/Hvordan-soke-opp-faktura-i-VC/ta-p/279... 

Anne Marit
CONTRIBUTOR *

Hei, Hvordan gjør man når man skal søke på fakturanummeret?

av Pierre Reklev

Hei

 

Hvis du leser brukertipset som Hilde har lagt inn link til over her så står det godt forklart der. 🙂

 

Ha en super dag videre.

OlavSæterli
CONTRIBUTOR ***

av OlavSæterli

Hei igjen. 

Vet ikke helt om jeg ordla meg helt riktig. 

Når jeg går inn på fakturering-spørring-faktura, kommer det opp en liste med alle fakturer, samt rød merking på de som ikke er registrert betalt. 

Når jeg går inn på denne nå, får jeg bare opp faktura frem til 30.januar, selv om vi er i mars nå. 

 

Så spørsmålet er om det er mulig å få opp samme for la oss si de to siste månedene i 2019? Dette i forbindelse med bytte av regnskapsfører, og noen løse tråder som må på plass. 

Det blir tungvint om jeg må sitte å gå igjennom ordre for ordre for å kontrollere status på innbetalingene. 

Line Høgelid
CONTRIBUTOR ***

av Line Høgelid

Jeg får også bare opp fakturaene for januar i år....

av Pierre Reklev

Hei

 

Her er det viktig at dere sjekker at dere har versjon 14.10.01 av Contracting. 

Kan dere som har problemet bekrefte at dere har det?

 

Tusen takk.

OlavSæterli
CONTRIBUTOR ***

av OlavSæterli

Hei,

 

Har nå installert fix 14.10.01. Det som skjer nå er at jeg kun får opp fakturaer fra 28.feb til dagens dato. 

av Pierre Reklev

Hei igjen,

 

Logg på som systembruker. Gå på System => Vedlikehold => Systemkoder.

Velg fanen for "Faktura" og se hvilket tall som ligger i feltet jeg har uthevet i bildet som er vedlagt.

 

 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Fakturering - utskrift - fakturaoversikt

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"