Mine områder
Hjelp
Thrine Hoel
CHAMPION *

Pappapermisjon glemt å legge inn til A-melding

av Thrine Hoel

Hei,

Har 2 ansatte som har pappapermisjon hver fredag og pleier derfor å legge de inn i fraværsregistreringen og krysse av på til A-melding, men dette glemte jeg å gjøre på lønnen for februar som ble kjørt i går!

A meldingen for februar ble også ovf i går!

Hvis jeg legger de inn i fraværsreg nå m dato i februar - og kjører en ny A-melding - vil dette da komme frem?

Og kan jeg sende en slik A-melding uten noe annet?

 

 

 

 

4 SVAR 4
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei Brita!

Hvis du går inn på A-meldingen etter du har dannet tall og trykker på + før Inntektsmottaker og deretter + før Arbeidsforholdet på aktuell lønnstaker ser du permisjonen. Se eksempel på vedlegg.

Ha en god dag:)

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

 

Har etterregistrert permitteringer for februar og lagde ny A-melding nå.    Haket av for A-melding på hver fraværslinje.   Hvordan ser jeg om dette kommer med på A-meldingen?    Går inn på ansatt - arbeidsforhold men kan ikke finne noe sted hvor det står at fraværet faktisk er med.   

Thrine Hoel
CHAMPION *

av Thrine Hoel

Supert - takk 🙂

 

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Ja, du må da krysse av i fraværsregistreringen, danne nye tall på A-meldingen (sjekk at fraværet er med under aktuell lønnstaker), sende den inn og hente tilbakemelding.

Ja, du kan sende inn en slik A-melding, for i Visma Contracting bruker vi erstatningsmelding og da ertattes den forrige A-meldingen av den siste godkjente.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"