Mine områder
Hjelp
Sissel Endresen
CHAMPION **

Rutinebeskrivelse på purrerutiner kunder

av Sissel Endresen

Jeg skulle gjerne hatt en beskrivelse av purrerutiner i forhold til kunder.  På grunn av pappa permisjon og en gammel rutinebeskrivelse er så fikk jeg det ikke til å fungere.

 

Fikk til å lage purringsforslaget (tok vekk de som ikke skulle purres på etc), så godkjente jeg purringen.  Trodde først at de hadde gått elektronisk da jeg ikke fikk noen utskrift.  Men jeg har fått en tilbakemelding på at de ikke har gått elektronisk.

 

Hvordan skal jeg greie å få kjørt ut purringsfakturaer?  Send meg gjerne en beskrivelse av hele rutinen og innspill.  Får jeg slettet den purrejobben jeg nå har laget og godkjent og heller begynne på nytt?

 

Håper noen kan hjelpe meg ganske raskt.l

9 SVAR 9
Sissel Endresen
CHAMPION **

av Sissel Endresen

Ser nå at jeg er kommet inn på feil sted, nei det gjelder Enterprise.

av Pierre Reklev

Den er grei. Ha en super dag videre. 🙂

Sissel Endresen
CHAMPION **

av Sissel Endresen

Jeg har ikke den filstien som du beskriver.  Sykehuset har Visma Enterprise.  Får å purr må vi gå på innfordringer, jeg måtte godkjenne purringer før jeg kunne gå videre.  Kanskje jeg bør opprette Supportsak?

Godkjent løsning
Pierre Reklev
VISMA

av Pierre Reklev

Hei igjen,

 

Så dette gjelder ikke Visma Contracting?

av Pierre Reklev

Hei Sissel,

 

Kan du sjekke om denne hjelper deg videre? 

 

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-Contracting/Purrerutiner/ta-p/26348

 

Svar meg her hvordan det går.. 🙂

 

Ha en super dag videre.

Sissel Endresen
CHAMPION **

av Sissel Endresen

Jeg tenkte å prøve denne rutinen.  Men da må jeg få slettet den purringen jeg allerede har startet.  Hvordan får jeg gjort det?

av Pierre Reklev

Hei igjen,

 

Hvis du ikke har skrevet ut purringene og det kun er et forslag fortsatt så kan du trykke på knappen "Slett kjørenummer" i bildet som kommer opp når du går på Regnskap => Kunder => Purring / Rentenota.

 

Da kan du begynne helt på nytt igjen. 🙂

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Sissel!

 

Bruker du Visma AutoCollect for å kjøre purringer eller kjører du de manuelt på egen hånd?

 

Mvh

 

David D. Flø

Visma Financial Solutions AS

david.flo@visma.com

Sissel Endresen
CHAMPION **

av Sissel Endresen

Vi kjører manuell purrerutine.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"