Mine områder
Hjelp
Atle Jan Westrheim
CHAMPION *

Stadig minnekonflikt ved opplasting til Boligmappa (11.00.01)

av Atle Jan Westrheim

Det er fremdeles tull med opplasting av FDV til Boligmappa.
«Minnekonflikt, start Contracting på nytt.»

Takler på ingen måte flere enn 4-5 varelinjer før feilmeldingene kommer.

Det er også tilfeller hvor vi må ta en og en for å laste opp, mens det også er helt umulig med kun en linje, selv om dokumentet dukker opp når man trykker på Dokument-knappen.

6 SVAR 6
Thrine Hoel
CHAMPION *

av Thrine Hoel

Hei,

Ja jeg har siste versjon av Contracting, men tenkte at det var greit å melde fra siden du skrev det tidligere i lenken her at om problemet fortsatte så skulle vi si fra 🙂

Jeg går helt ut av Visma og logger inn igjen og får lastet opp et og et dokument... Håper det snart kommer en løsning på dette for det gjør jo at det tar ekstra lang tid!

Fortsatt god dag og helg 🙂

 

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei Thrine!

Dessverre opplever noen kunder denne feilmeldingen. Regner med at du har siste versjon av Visma Contracting, versjon 11.11.00. 

Utviklingsavdelingen har gjor forbedringer rundt problemstillingen og har fremdeles stort fokus og jobber videre med dette. Gå ut og inn av VC hvis denne meldingen kommer og last opp på nytt.

Som sagt jobbes det med og vi håper på en snarlig løsning.

Ha en god dag.

Thrine Hoel
CHAMPION *

av Thrine Hoel

Hei,

Jeg får stadig minnekonflikt når jeg prøver å laste opp mer enn 1 bilag til boligmappa!

 

 

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Utviklingsavdelingen jobber tett sammen med Boligmappa for å forbedre opplastingen.

Det vil til versjon 11.00.02 lagt ut nye programmer som skal gjøre dette bedre. Skulle dere allikevel etter denne versjonen oppleve minnekonflikt-problemer ta kontakt med oss igjen. 

Atle Jan Westrheim
CHAMPION *

av Atle Jan Westrheim

Vi krysser fingrene.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hjelper ikke deg, men jeg fikk samme feilmelding i dag. 

Kommer nok noen fixer etter hvert.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"