Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Tekst i emnefeltet ved faktura på E-post.

av Anonymous

Hei.

Når vi sender ut PDF-faktura på E-post er det enkelte kunder som krever en egen tekst i emnefeltet. Er det muligheter for dette?

Mvh 2r

5 SVAR 5
Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
 
Det ble ikke lagt inn for emnfelt, men det er lagt inn mulighet for å endre prefix på den vedlagte PDF-faktura, både for hele firmaet og for den enkelte fakturamottaker (kunde).
Det ble lagt inn i versjon 5.41 som kom i desember 2015:
 
Fakturering
 
Prefix på filnavn til e-post faktura
 
Det er nå mulig og legge inn Prefix på fil-navnet til e-postfakturaer enten via Systemkoder og e-post slik at alle får dette fil-navnet eller hvis ønskelig, kun på e-postfakturaer til den enkelte kunde under Kundebehandling og Tillegg.
 
                 I dag er "standarden" Faktura_nr_1234567_161115.pdf (hvor 1234567 er fakturanummer og 161115 er dato).
                
Ved å legge inn ny prefix, f.eks. INVOICENO vil dette da bli INVOICENO_1234567_161115.pdf.
 
NB ! dette gjelder kun e-post faktura og IKKE e-faktura til Autoinvoice.
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Er det kommet noen endring slik at dette nå fungerer?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Nei, det er ikke mulig.

Send en e-post med ønske om det til support så får vi se om vi har kapasitet til å få det med i neste versjon.

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Vidar.

Denne var jeg klar over. Dette er jo den teksten som da gjelder for samtlige e-poster.

Mitt spm. er om det er mulig at denne teksten kan legges inn/redigeres pr. kunde. F. eks. krever en kunde at emnefeltet inneholder "Fakturamottak" mens en annen krever at det står "Avdeling F" i emnefeltet.

Mvh 2r 

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Som bruker SYSTEM åpner du meny System – Vedlikehold – Systemkoder og velger arkfane e-post.
Klikk på knappen [Tekst i e-post med faktura]
Der kan du redigere både emnefelt og brødteksten som sendes.
I emnefeltet kan du også angi at fakturanummer og/eller arbeidssted skal legges inn.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"