Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Feil under oppdatering av regnskapsbunter

av Anonymous

Oppdaterte to regnskapsbunter da det kom melding om at "for mange åpne filer..." og programmet lukket seg. Dette skjedde før kontrollistene ble skrevet ut. Når jeg gikk inn igjen på buntbehandling etter å ha startet programmet på nytt, var buntene borte. Går jeg inn på vedlikehold av åpne poster, får jeg melding om at det ligger ikke oppdaterte bilag på denne reskontroen og med en angivelse av bilagsfila (DIDRT000.DAT). Sjekker jeg denne fila ser jeg at det ligger data på den.

Hvorfor leser ikke programmet fila? Noen som vet hva fremgangsmåten her vil være?

Takk!

Mvh Sigurd N Daland

 

2 SVAR 2
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg ser at det ikke er noen andre som har forslag på en løsning her. 

Kunden har vært i kontakt med oss på kundestøtte, så han har fått hjelp til løsning av problemet sitt.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Har fått fram buntene, men de ligger i status 1. Går inn på bunten ved "Vedlikehold" og avslutter bunten som da legger seg i status 0 og klar for oppdatering. Når jeg da oppdaterer igjen, får jeg samme feilmld og må gjennom den samme leksa.

Programmet reagerer på "for mange åpne filer" - hvilke filer er det snakk om? har kun buntbehandlingsvinduet oppe.

 

Mvh Sigurd N Daland

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"