Mine områder
Hjelp
Erling Boldvik1
CONTRIBUTOR *

NY FEIL I SISTE VERSJON 8.2.3

av Erling Boldvik1

Nå må det skjerpings til  - 

Nå funker heller ikke F2 tasten i punching når man puncher beløpet ex mva og vil ha tillagt 25 % mva.

Legger inn 250,- kr og trukker F2 i beløpsfeltet - og svaret er kr 3,12.     IKKE IMPONERENDE!!

 

Og fortsatt ingen oppdatering for feil i f t momskoder 3,4 og 92.    Dette må rettes omgående - vi kan jo ikke legge alt til side og vente i evigheter

2 SVAR 2
Erling Boldvik1
CONTRIBUTOR *

av Erling Boldvik1

Hei igjen

 

Nå funker alt her hos oss - etter superserivce fra Beathe Rian - som kastet seg på telefonen og fixet dette.   Alt var min feil da jeg hadde valgt å legge de oppdaterte filene inn på 000 katalogen - istedetfor direkte på DI

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi har erfart at noen få kunder ikke får til å bokføre med de nye mva-kodene eller har problemer med å benytte <F2>-tasten i bilagsregistreringen (mva-beløp) etter at de har lagt inn v 8.2.3.

Den erfaringen vi har gjort er at en fil ikke er blitt oppdatert under oppgraderingen. En mulig årsak til dette kan være at serveren ikke er blitt startet på nytt etter oppgradering (dersom du fikk beskjed om dette).

Normalt kan dette løses ved å starte serveren på nytt. Hvis dette ikke hjelper, kan man forsøke å pakke ut zip-filen som ligger under nedlastninger.  Pakk filene ut i DI-katalogen.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"