Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Overføre bilag til bunt fra Paperless

av Anonymous

Vi har akkurat oppdatert til nyere versjon av Paperless og jeg tester funksjon "overfør bilag til bunt i DI-Business". Jeg får feilmelding som sier: Bilagene ble skrevet til bunt i Visma DI, men det kom advarsel tilbake fra Visma DI. Advarsel for dokument 58157 fra Visma DI er: Skriving av bilag til Visma DI ser ut til å ha feilet da ingen loggfil ble skapt av Visma DI. Sjekk om bunten er opprettet i Visma DI"

Bunt ble ikke opprettet. Bilag fle flyttet til "Bilag til bokføring" med hengelås på, men uten bilags nummer.

Er det noe spesielt som skal jeg gjøre på innstillinger i DI? Eller er det noe Doorway skal gjøre?

Dagen Paperless versjon: 4.6.1.13 og Visma-DI versjon: 8.0.3.0

5 SVAR 5
Ole Gunnar Severinsen
CONTRIBUTOR ***

av Ole Gunnar Severinsen

Har sendt e-post til supporten på Doorway. Så skal vi se hva de får til med det. 

av Frode Vestavik

Hei, når man kjører Visma DI og PaperLess i en ASP løsning hvor PaperLess og Visma DI er på seperate servere, så er det en del oppsett/forutsetninger som må være på plass. Doorway har mange andre installasjoner av dette hvor dette virker fint på - og det er ingen feil i programvaren på dette med siste versjon av begge programvaren.

Visma DI 8.1.2

PaperLess 461_22

Ta kontakt med oss på support - eller be Doorway gjøre det så hjelper vi gjerne. Det er veldig mange kunder av oss som benytter denne funksjonen med å overføre til bunt direkte fra PaperLess og er godt fornøyd med det.

 

Telefon 815 00 124

epost: disupport@visma.com

 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Nei. Det er fortsatt det samme. Merkelig at ingen kan fikse det. Det har aldri fungert for oss.

Ole Gunnar Severinsen
CONTRIBUTOR ***

av Ole Gunnar Severinsen

Fant dere noen løsning på det problemet? Vi får samme feilmelding med Visma Di 8.1.2 og paperless 4.6.1.14 samt programmene hos Doorway.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Tatyana!

Så fint at du har begynt å benytte deg av brukerforumet.

Hvis andre har opplevd samme utfordring og funnet en løsning så hjelp gjerne hverandre.

Skulle det ikke dukke opp noen svar på spørsmålet ditt så anbefaler jeg deg å ta kontakt med support.

Telefon: 815 00 124

e-post: DISupport@visma.com

Åpningstider:
Mandag, tirsdag, onsdag og fredag: 08:30 - 16:00

Torsdag: 09:00 - 16:00

Siden dere benytter Doorway vil jeg anbefale deg å få dem til å oppgradere Visma DI også.  Vi anbefaler å oppgradere begge programmene slik at versjonene "passer sammen".

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"