Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Kolonne for beløp uten mva

Når vi skal godkjenne faktura år vi opp diverss kolonne som vi kan ordne og flytte på selv, men savner 1 kolonne, nemlig "beløp eks mva" samt at kollen "beløp" skulle hatt tekst "Beløp inkl.mva"

Er dette en instilling vi selv kan utføre -eller er det en e endringi systemet som da må gjøres? noen som vet?

Jeg kjenner til inbstilling som viser i bidlet som er vedlagt, men finenr ike det jeg er ute etter..

4 SVAR 4
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Re: Kolonne for beløp uten mva

Prøv å høyreklikk i grått felt under posteringene og velg kolonneoppsett, huk av for Beløp eks mva

CONTRIBUTOR *

Hei. Jeg finner dette oppsettet, men kolonnen for "beløp eks mva finnes ikke, kun "beløp" (som er inkl mva) og selve mva-beløpet. Vi operer jo kun eks mva i vår verden -så dette er litt forvirrende. se vedlegg

CHAMPION *

Du må nok bare rulle lengre ned - kolonnene vises ikke i alfabetisk stigende rekkefølge i denne dialogboksen, men i den rekkefølgen du (og i første runde, programmet) har valgt å ha dem selv. Det betyr at det ligger mange kolonner nedenfor de som du allerede har valgt og sortert inn blant de standard valgte kolonnene.

CONTRIBUTOR *

Jeg er kalr over at det er flere punkter, har bladd gjennom alle sammen uten å finen den riktige v :-) Mulig det har sammenheng med at jeg ikke er innlogget som systembruker. Får evt ringe Visma