for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Eetter oppgradering til versjon 11.10.0 viser ikke rapporten over dokumenter på flyt alle dokumenter. Er dette rettet i patch?
Takk for svar Anders.
Dette er visst svaret fra Visma:
Dessverre har vi oppdaget en feil på rapporten Dokumenter på flyt i VDC.
Det er meldt inn til utvikling og løst til versjon 12.01.
Nei, har ikke fått noe svar. Saken er meldt til support hos forhandler.
Hei
Er det kommet noe fornuftig svar i denne saken? Vi har samme problem og kjører 11.10.0. Rapporter om dokumenter på flyt er mangelfull og kan ikke brukes.
Jeg tror nøkkelen til å få svar på dette er om noen har medlt dette inn til support hos sin Visma-partner, og om de igjen har meldt dette som et problem inn til Visma-partner-support. Der vil svar kunne si noe om dette er en bekreftet feil og om når dette eventuelt vil bli fikset, eller om det er en situasjon i dine data eller ditt miljø som fører til denne feilen.
ER ikke noe problem i selve flyten, bare at rapporten over dokumenter på fly er tom....
Alle aktive dokumenter på flyt i klienten Elektronix AS. Eksportert fra Visma Document Center 10.02.2017 12:22:45. | ||
Brukernavn | Dokument-ID | Dokumentsum |
Subtotal | 1 | kr 0,00 |
Alle dokumenter på flyt | ||
Dokument-ID | Dokumentsum | |
Subtotal | 1 | kr 0,00 |
Vi sliter litt med dok.senter akkurat nå på enkelte dokumenter (og ja, vi har oppgradert til ver 11.10).
Behandlede/godkjente dokumenter forsvinner ikke over til "ferdig på flyt" (de henger fast på flyt), men de forsvinner fra rapporten "dokumenter på flyt pr person". Kan det være dette du også opplever?
Eneste løsninger for oss har vært å slette dokumentflyten på den aktuelle fakturaen og starte dokumentflyt (og godkjenning) på nytt.
Fortsatt feil i denne rapporten.
Hei, du mener til support for forhandler? Nei, tenkte å høre om flere har erfart det samme først.
Hei. Er saken meldt til support? Support skal kunne si noe om saken er rapportert til utvikling og om det er planlagt når dette skal fikses.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.