Mine områder
Hjelp
Henrik Søe Jensen
CHAMPION *

Udfordringer med at se PDF-faktura

av Henrik Søe Jensen

Vores medarbejdere oplever af og til problemer med at vise PDF-fakturaer. Løsningen er at finde en tilfældig XML-faktura. Derefter kan man finde den PDF faktura som ikke kunne vises. Den bliver nu vist korrekt. Jeg har talt med andre danske Visma-brugere som oplever det samme. Er det en problemstilling der er kendt? Er der mon en løsning på vej i kommende version? Vi anvender version 12.10.0 og problemstillingen var også aktuel i version 11.0.0 inden vi opgraderede.

 

6 SVAR 6

av Svein Holanger

Hei. Anbefaler at dere tar dette med support.

Henrik Søe Jensen
CHAMPION *

av Henrik Søe Jensen

Hvilken e-mailadresse skal jeg skrive til hvis jeg ønsker at komme i kontakt med support.

Jeg håber på at problematikken bliver løst snarest - da det er til stor gene for vores medarbejdere. 

Så vidt jeg har forstått er det gjort forbedringer rundt dette til versjon 13. Nå blir ikke PDF filene gjort om til Tiff lenger og en skal få færre problemer med visningen. Mens for XML faktura vil det være mulig å vise dokumentene på en annen måte enn tidligere.

 

Det er uansett gjort endringer i rutinene og jeg vil anbefale å ta kontakt med partner for å vurdere en oppgradering.

 

Mvh

 

Kjetil

Henrik Søe Jensen
CHAMPION *

av Henrik Søe Jensen

Som det fremgår i denne tråd er der også norske kunder der oplever problemet. Jeg er stødt på flere andre danske kunder som oplever det samme. Jeg har meldt det til produktansvarlig i Danmark og gør ikke yderligere. Men I bør undersøge problemstillingen yderligere og jeg håber den er løst i en af de næste versioner. Det var også en aktuel problemstilling i version 12.10.

Henrik Søe Jensen
CHAMPION *

av Henrik Søe Jensen

Hvordan gør man det? Er det igennem chatfunktion?

Kjetil Ytterdahl
CONTRIBUTOR ***

Hei

 

Vi har også det problemet noen ganger, men om vi lukker programmet og starter på nytt, så kommer det frem igjen.

 

Verdt å forsøke, ellers ta kontakt med support på tlf eller e-post 🙂

 

Mvh

Kjetil

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"