Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Bankkonto for innbetaling fra kunder

av Anonymous

Hvor skal man registrere bank-konto-nummer for at det skal komme på utgående faktura?

6 SVAR 6

av Siri Johannessen

Da må du nesten få hjelp av noen som kan gå inn på blanketten i designstudio og sjekke om det er gjort endringer der, slik at kontonummeret ikke hentes fra Finansforbindelser. Hør med forhandleren din.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Kontonummer er på plass i fanen Finansforbindelser, men det kommer ikke på faktura 😞

Jeg hadde leita grundig, før jeg gikk ut på forumet og spurte.

Nå vet jeg ikke hva som kan være galt.

av Siri Johannessen

Kontonummer må settes i fanen Finansforbindelser under Firmaopplysninger. Hvis du ikke har opprettet en finansforbindelse må dette gjøres, denne må så hentes inn i fane 1 før du lagrer. Evt kan du endre det manuelt på blanketten i Designstudio.

Les også i hjelpefila om finansforbindelser.

 

mvh Siri Johannessen

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Tja 🙂

Det var vel det jeg ikke klarer å finne. Hvor kommer jeg til å få endret kontonummer på faktura-blanketten?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Dersom du sender faktura elektronisk via AutoInvoice er det kontonummer som ligger under eksterne kontoer som kommer i filen, men dersom du også skal ha dette kontonummeret på blanketten må du enten lage en ny blankett eller endre kontonummer på blanketten som du benytter når du sender fakturaen. 

Håper det hjalp:)

 

Mvh

Tonje

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg har registrert bank-konto i 'Eksterne kontoer', men den kommer ikke på faktura eller giro

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"