Mine områder
Hjelp

Hva er favorittfunksjonen din i Visma Global?

av Knut Gunnar Andersen

Årets versjon (7.80) er sluppet, selv om mange ikke har tatt den i bruk ennå. En av de største endringene visuelt er muligheten for dashbord. Mer om versjonen kan dere lese om i versjonsbrevet under nedlastinger.

Har du noen favorittfunksjoner i Visma Global?

Fortell meg gjerne hvilken, og hvorfor! Sparer den virksomheten din for mye tid?

3 SVAR 3

av Knut Gunnar Andersen

Så hyggelig å høre at du har flere favorittfunksjoner i Visma Global! Det er sikkert andre som nå drar god nytte av tipsene dine i tiden fremover. Med over 1000 medlemmer på Global her i Community så er sjansen stor for at det er mange der ute som har både spørsmål og svar som kan hjelpe hverandre i hverdagen.  Del gjerne andre tips du måtte ha, spør andre spørsmål eller svar på andres spørsmål her i forumet.

av Knut Gunnar Andersen

Hei. I løpet av 2-3 uker så håper vi og ha versjon 7.80.1 klar. Dette er en versjon med feilrettinger. Mange kunder venter normalt sett med å oppgradere til første feilrettingsversjon er klar.

Ingrid Landro
CONTRIBUTOR *

av Ingrid Landro

Vi har fra flere hold (forhandler og på eksternt kurs for testere) blitt frarådet å oppdatere til 7.80 grunnet mange feil i den nye versjonen. Er dette "bare rykter" - eller bør vi avvente med oppdatering?

Jeg har flere favorittfunksjoner i Global. 

Jeg må ofte utarbeide rapporter. Rapportene er ofte enkle, men ønskes sortert på forskjellige parameter. Å kopiere ut dataene til Excel for videre behandling er for meg ofte den mest effektive måten å lage rapportene på.

En annen tidsbesparende funskjon er å bruke den enkle funksjonen "P foran beløp" for periodisering av bilag.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"