Mine områder
Hjelp
Heidi Mathisen1
CONTRIBUTOR ***

Hvordan fjerne og komme videre fra dialogboksen "kopiering til innkjøp"

av Heidi Mathisen1

Hei!

Når jeg henter opp en ordre fra ordre-ticker kommer jeg rett inn på en liten "boks" som heter "kopiering til innkjøp". Derfra kommer jeg ikke videre inn på ordren.

Jeg bruker ordre-ticker flere ganger daglig men dette har jeg ikke vært borti før.

Er det noen som vet hva som har skjedd og hva jeg kan gjøre for at jeg igjen kan hente opp en ordre som jeg alltid har gjort?

Noe jeg har vært borti ?

Nå må jeg gå via ordrebehandler, taste inn ordrenummeret og da får jeg endret/avsluttet som normalt.

Får også lagt inn ordre som normalt.

 

Heidi

 

 

6 SVAR 6

av Stian Alexander Lie

Hei, 

 

jeg ville evnt hatt ett skjermdump for å kunne si noe fornuftig her. men høres ut som om du har ett feil skjermbilde. Høyreklikk og velg skjermbibliotek så tror jeg du har flere alternativer. 

 

Stian

Heidi Mathisen1
CONTRIBUTOR ***

Hei og takk for svar:)

Jeg får ikke limt inn skjermdump her og får heller ikke valget skjermbibliotek ved å høyreklikke.

av Helga Marie Auran

Hei, 

 

For å legge til skjermdump her i forumet så kan du legge til vedlegg. Se vedlagt bilde for hvordan.

 


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Heidi Mathisen1
CONTRIBUTOR ***

av Heidi Mathisen1

Takk:)

Da har jeg lagt til skjermdump

Godkjent løsning
Stian Alexander Lie
PARTNER

Hei, 

 

feil skjermbilde som dukker opp ihvertfall. 

 

Hvis ikke skjermbilblioteket dukker opp så kan du slette i registeret. Jeg vil anbefale å ta kontakt med din vismaforhandler.

 

men ellers er det start->kjør->regedit <enter>, datamaskin\hkey_current_user\software\rubicon\global-profiles\default form og slette formene som ligger på høyre side der. 

 

Du kan enten slette alt (standard) eller trykke f1 i skjermbildet og se hviliket skjermbildenr som skal fjernes. Verdt å merke seg at global ikke kan være aktivt når du gjør dette. 

 

Hjør du noe feil i regedit så kan i verste fall PC'en måtte reinstalleres. 

Heidi Mathisen1
CONTRIBUTOR ***

Takk for svar, har kontaktet forhandler:)

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"