- Marker tråd som ny
- Marker tråd som lest
- Fest denne Tråd på toppen
- Bokmerke
- Abonnér
- Slå av varsler
- Utskriftsvennlig side
- Marker som ny
- Bokmerke
- Abonnér
- Slå av varsler
- Uthev
- Utskriftsvennlig side
- Rapporter upassende innhold
Før kunne jeg enkelt høyreklikke og legge til et innskannet dokument.
Nå får jeg denne meldingen
"Legg til: Du har ikke rettigheter til å utføre denne oppgaven"
Noen som vet hva som skal til av rettigheter, jeg har admin i visma global?
- Marker som ny
- Bokmerke
- Abonnér
- Slå av varsler
- Uthev
- Utskriftsvennlig side
Hei,
Dette gjelder Visma Document center 5.66.1, men det oppleves nok som det gjelder Visma Global, siden det er her du prøver å legge til dokumentet.
Kontoforespørsel, høyre mustast
Legg til dokument, gir feilmeldingen:Skanner: Du har ikke rettigheter til å utføre denne oppgaven.
Legg til sider på dokument: “Legg til: Du har ikke rettigheter til å utføre denne oppgaven.”
Importer dokument fra fil: Importing: You do not have the right to perform this operation.
Workaround på Legg til sider på dokument er å legge til sider i dokumentsenter. Velg høyre mustast, Endre dokument, Legg til eksisterende dokument fra fil.
Dette er løst til neste hovedversjon av Visma Document center som er planlagt i slutten av Juni. Krever Visma Global 7.80, som er planlagt releaset på samme tidspunkt.
- Marker som ny
- Bokmerke
- Abonnér
- Slå av varsler
- Uthev
- Utskriftsvennlig side
Hei. Som det står i beskrivelsen til forumet så er dette ikke et supportforum. Men utifra det du beskriver så høres det ut som du har manglende rettigheter i Visma Dokumentsenter. Inne på Verktøy og Brukerrettigheter (menypunkt i Dok.Senter) må du påse at du har minimum rettigheten Dokumentadministratorrolle. Hvis dette ikke skulle hjelpe må du ta kontakt med din partner konsulent som må hjelpe deg og finne ut av problemet.