for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Skatt Øst har bedt om merverdivgiftsspesifikasjon pr termin. Jeg kan ikke finne en rapport som tar ut dette?
Hva med å kjøre en bilagsjournal som spesifiserer mva pr postering for den ønskede periode. Da må de vel bli fornøyd?
hei, hvordan søker man for å få bilagsjournal spesifisert med mva per postering i Global?
jeg vil tro rapportering\rapporter\hovedbok\mvarapport spesifikasjon bør være mer enn dekkende nok
evnt så har bilagsjournal mva og avg. klasse så burde være dekkende den også. rapportering\rapporter\hovedbok\bilagsjournal
hei, og takk for svar.
Ser ikke at jeg har noe rapport under rapportering og hovedbok som heter mva spesifikasjon... har versjon 11.13 av Global. Bilagsjournal med mva var en grei rapport, men den ble lang..
det kan være at den er ny i versjon 12, men det er standardrapport ihvertfall. Bra du fikk løst det.
Hei.
Takk for tilbakemelding og ditt engasjement her.
Dette var rart. Fint hvis du tar kontakt med din Visma forhandler eller support for videre oppfølging.
Trenger mer info rundt krav som blir stilt.
Den rapporten ble ikke godkjent av Skatt Øst! De mener regnskapssystemet skal ha en rapport som heter mva-spesifikasjon.
På MVA-oppgaven, gå på fane 3 - Oversikt MVA pr konto. Velg termin og trykk oppfrisk, så får du den rapporten som Skatt Øst ønsker 🙂
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.