Mine områder
Hjelp
Jan Øyvind Johansen2
CONTRIBUTOR *

Nedlasting av remitteringsfil i Autopay - hvordan gjøre dette på nytt når første gang feilet

av Jan Øyvind Johansen2 (Oppdatert ‎08-01-2020 08:43 av Jan Øyvind Johansen2 )

I forbindelse med årsskiftet til 2020 - hadde jeg ikke oppdatert med ny buntnummerserie på alle bilagsarter, så da jeg skulle laste inn remitteringsfilen fra forrige utbetaling via Autopay feilet denne. Nå greier ikke jeg å få lastet inn denne på nytt? Hvordan gjør jeg dette, og kan jeg få denne isolert slik at denne ikke tar med seg nye remitteringer som har blitt gjennomført "etter perioden" jeg ønsker å laste inn remitteringsjournal fra?

1 SVAR 1
Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal

Hei, 

Dersom du går inn på remittering og ser på mappene nede der du har mappe for rem.forslag, sendt osv. Sjå om dei du mangler ligg i mappa "Oppdatering feilet".

 

Frå versjon 13 av Global skal det vere mogeleg å endre transaksjonar med Status «Oppdatering feilet» til «Sendt»​. Dersom du utvider slik at du ser enkelttransaksjoner under mappa "oppdatering feilet" skal du kunne høgreklikke på transaksjonen og velge «Tilbakefør denne transaksjonen til sendt»​

Global vil då spørje AutoPay «på nytt» om status, når rutine for innlesing av remitteringsretur vert køyrt neste gang. Då kan du køyre den manuelt eventuelt etterpå for å hente retur med ein gang på desse med ein gang

 

/Ronny

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"