Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Rapporter Leverandørreskontro

av Anonymous (Oppdatert ‎14-11-2017 11:41 ( )

Hei! Når jeg skriver ut åpne poster kunder/leverandør, så kommer rapportene ut uten at fakturanr står på. Da er de listene ganske ubrukelige. Hva må legges inn hvor, for at listene skal se normale ut??? 

 

Det kommer ikke opp fakturanr på remitteringsforlag her heller...

1 SVAR 1
Godkjent løsning
Stian Estil
VISMA

av Stian Estil

Hei,
Hvis du vil ha det på utskriften så må du legge det inn på rapporten via DesignStudio som du finner under verktøy menyen. Da kan du redigere og legge til / ta bort de feltene du ønsker. Se vedlegg, her er Åpne poster med lev. fakturanr. Ellers kan du bruke kontoutskrift leverandører som har dette feltet som standard. I alle skjermforespørsler kan du enkelt legge inn dette feltet, hvis det ikke skulle være der, via tabelloppsettet. De fleste benytter Global sine skjermbilder til slike rapporter, men hvis du skal dele det med andre, feks. via epost så vil jo en utskrift være mere praktisk.

Vedlagte fil som er åpne poster med fakturanr rapporter må legges inn i Extensions katalogen på din Visma Global server. "C:\ProgramData\Visma\Global\Extensions"

Evnt. må du be din Visma forhandler om hjelp til dette.

Forøvrig har jeg bedt utviklingsavdelingen legge inn dette feltet på standard åpne poster utskrift, slik at det vil være med på neste oppdatering.


Med vennlig hilsen,
Stian Estil/Product Director
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"