Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Vedlegg til EHF faktura

Hei

Jeg har EHF fakturering oppe og går og skal nå fakturere med vedlegg. Er det noen som vet hvordan man gjør det i Visma Global?

4 SVAR 4
Highlighted
PARTNER

Re: Vedlegg til EHF faktura

https://community.visma.com/no/software/produkter/visma-global/Brukertips/AutoInvoice/Hvordan-legge-til-vedlegg-for-sending-av-elektronisk-faktura-via-Visma-Autoinvoice/ 

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
CONTRIBUTOR *

Skal vi bruke knappen "Vedlegg" i ordrehodet eller "Notat" på verktøylinja etter å ha lagt inn nyeste versjon av Global?

CONTRIBUTOR ***

I nyeste versjon bruker en vedleggsknappen, enkelt og greit  Smilefjes glad 

CONTRIBUTOR *

Jeg har sendt en faktura med vedlegg til en av våre klienter. I vår Global på kunden er vedlegget, men når jeg henter opp Dokumentsenteret på klienten, så er fakturaen tolket og i orden, men vedlegget følger ikke med. Hva er galt? I tillegg så blir fakturaen liggende i dokumentsenteret etter at den er overført til Global. Vedkommende bruker ikke flyt. Må man virkelig inn å endre dette hver gang på alle fakturaer som leses automatisk inn fra Autoinvoice. Er det noen innstillinger i Autoinvoice som sier at det ikke skal brukes flyt?