Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Visma Global - kopier bilagslinjer fra en faktura til en annen faktura (skal konteres likt)

Hei

Vi har flere faktura med lik kontering.  Er det mulig i Visma Dokumentsenter eller når bilag er kommet over i Global å kopiere linjer fra en faktura som er oppdatert? Eller kan en kopiere inn fra Excel og så legge det i dokumentsenter eller Global?

Mvh

Mona

2 SVAR 2
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Sv: Visma Global - kopier bilagslinjer fra en faktura til en annen faktura (skal konteres likt)

Se dette brukertipset, kanskje det er dette du er ute etter, her kan du få opp posteringene på en tidligere føring, og f.eks endre dato/beløp. Du kan knytte inn bilaget i dokumentsenteret ved å dobbelklikke på det nye bilagsnummeret etter føring og endre dokumentnummeret, og så lagre dokumentet i arkiv på dokumentsenteret.  Håper dette er til hjelp Smilefjes glad Jeg bruker dette ved gjentagende posteringer med mange lilnjer.

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-Global/Kopiere-tidligere-bokfort-bilag/ta-p/108335

CONTRIBUTOR **

Sv: Visma Global - kopier bilagslinjer fra en faktura til en annen faktura (skal konteres likt)

Takk, får prøve denne til det kommer andre muligheter i dokumentsenteret.