Mine områder
Hjelp

Elektronisk AA melding - problemer med manglende opphørsmelding

av Anita Høvik Hole

jeg har skrevet ut en statuskontroll fra AA-registeret og ser der at veldig mange av de ansatte som vi har oppført sluttdato på ikke har blitt meldt ut av AA-registeret. Jeg har forsøkt å gå inn på en av de ansatte det gjelder for å finne ut hva som er feil men får ikke gjort noen endringer. Det er ikke listet opp at det er sendt inn hverken inntaksmelding eller opphørsmelding selv om det er innsendt månedtlige meldinger etter sludatoen. Jeg får heller ikke lov til å legge opp manuell opphørslinje(får ikke velge meldingstype opphør). Ettersom dette var en ansatt på timelønn har jeg forsøkt med å endre/oppdattere antall timer pr uke men på listen der kommer ikke den ansatte opp.  Så han står nå oppført med 15 timer pr, uke, og sluttdato i august 2013 på statusrapporten til AA-registeret oghar ikke jobbet siden. Noen som kjenner til hva som kan være feil/har vært borti samme problemstilling?

1 SVAR 1
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,
Dessverre ser det ikke ut til at det er noen andre medlemmer i Community som vet svaret på spørsmålet ditt.
Hvis noen av dere som er medlem her i Community vet svaret så må dere mer enn gjerne hjelpe hverandre og legge inn svar.

Vi ønsker selvfølgelig at du skal finne ut av utfordringen din. Skulle du ønske
support må du gjerne ta kontakt med din forhandler eller oss på Visma Support. Savner du kontaktinformasjon til din forhandler finner du dette her: http://community.visma.com/no/software/kontakt-oss/

mvh

 

Boontharika

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"