Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Elektroniske skattekort får bare hentet inn 2013

av Anonymous

Når jeg bestilte e-skattekort fikk jeg skattekort for 2013 i retur (sjekket txt-fil). Prøvde å bestille på nytt etter oppdatering til siste versjon av Visma Lønn, men fikk melding om at ingen ansatte hadde endret skattekort.

Kontaktet skatteetaen og fikk til svar at dette var en Visma ting og at andre brukere også hadde hatt denne feilen.

Noen som vet hvordan man kan få ny retur av skattekort for 2014?

4 SVAR 4
Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg hadde samme problem, og fikk tips om å velge "Skattekort regnskapsbyrå" når jeg skulle bestille skattekort for 2014 (Må ferdigstilles i Altinn). 

 

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,
Dessverre ser det ikke ut til at det er noen andre medlemmer i Community som vet svaret på spørsmålet ditt.
Hvis noen av dere som er medlem her i Community vet svaret så må dere mer enn gjerne hjelpe hverandre og legge inn svar.

Vi ønsker selvfølgelig at du skal finne ut av utfordringen din. Skulle du ønske
support må du gjerne ta kontakt med din forhandler eller oss på Visma Support. Savner du kontaktinformasjon til din forhandler, ta kontakt på kundesenteret@visma.no

Mvh Anniken

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Etter å ha opprettet år 2014 er det 2013 skattekort som blir lest inn. Har prøvd å bestille ny fil, men får beskjed om at ingen har endret skattekort.

Hvordan kan jeg da få bestilt og lest inn 2014 skattekort?

 

 

av Morten A. Karlsen

Hei. Svaret på dette finner du i denne artikkelen.

Du har ikke opprettet år 2014, når du sendte inn.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"