Mine områder
Hjelp
MargretheR
CONTRIBUTOR ***

Endringer i arbeidsforhold etter sendt A-melding

av MargretheR

Hei,

Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg har sendt inn A-melding for april. I ettertid har jeg gjort endringer på arbeidsforholdet til flere personer, og skal sende inn dette også. Spørsmål:

1. Er det riktig at jeg da skal krysse av for "kun ansattopplysninger"?

2. Skal jeg i tillegg krysse av for "send erstatningsmelding"? Hva skjer hvis jeg erstatter en vanlig A-melding med en "kun ansattopplysninger-A-melding"? Forsvinner lønnsopplysningene? Eller kanskje jeg ikke skal krysse av for "kun ansattopplysninger" i det hele tatt? Bare sende en ny som erstatter den gamle?

 

Så mange spørsmål.... Setter pris på tips 😊

2 SVAR 2

av Renate Martensson

Hei!

 

Vi ser at ingen andre medlemmer har besvart dette innlegget. Dette innlegget anser vi som en supportsak og ber deg kontakte enten din Visma partner eller Visma support direkte hvis dette fortsatt er en problemstilling hos deg. 

 

Mvh Renate,

Visma HRM support

MargretheR
CONTRIBUTOR ***

av MargretheR

Hei igjen,

Jeg har vært i kontakt med min Visma partner, og fått til svar at jeg kunne sende ny A-melding med hake på "kun ansattopplysninger", men ikke på "send erstatningsmelding". Det er nå gjort, og fungerte helt fint.

Alternativt kunne jeg ha sendt en ny A-melding, uten hake på "kun ansattopplysninger", men "send erstatningsmelding". Det ville også fungert.

Så hvis noen lurer på det samme senere, er det løsningen:)

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"